Sosyal Medya

Birden fazla sosyal medya hesabı etkili bir şekilde nasıl yönetilir?

Sosyal medya herkesin hayatının önemli bir parçası haline geldi. Ayrıca sosyal medyanın dijital pazarlama alanında da önemi arttı. Bunu doğru şekilde kullanan işletmeler, kullanmayanlara kıyasla daha hızlı büyüme potansiyeline sahiptir. Sorunsuz, verimli ve tutarlı bir çevrimiçi varlık için birden fazla sosyal medya hesabını tek bir yerden yönetin. Dijital yaşamınızı basitleştirin!

Sosyal medya hedeflenen ve aynı zamanda çok sayıda hedef kitleye ulaşmaya yardımcı olur. Bunun aracılığıyla tanıtım yapmak, bir şirketin veya hizmetin daha fazla potansiyel müşteri oluşturmasına ve daha fazla satışı dönüştürmesine yardımcı olur.

Birden fazla sosyal medya hesabının yönetiminden bahsetmişken, bazı protokolleri takip etmek birden fazla hesabın yönetilmesine gerçekten yardımcı olabilir. Aşağıda verimli bakım için bazı protokollerden bahsedilmiştir.

1) Çekici içerikler oluşturun

Bu rekabetçi dünyada rakipten farklı bir şey yapmak çok önemlidir. Birçok hesabın sahibi olarak, bu ilerleyen pazarlamada hayatta kalabilmek için gerçekten yaratıcı bir şekilde ortaya çıkmak gerekiyor. Canva vb. web siteleri ilgi çekici gönderiler tasarlamanıza gerçekten yardımcı olabilir.

2) Marka farkındalığı yaratın

Pazarlamacıların neredeyse %90’ından fazlası, markaları sosyal medya aracılığıyla tanıtmanın daha iyi bir dönüşüm ve marka bilinirliği sağladığını söylüyor. Marka bilinirliği oluşturmak, markalara görünürlük kazandırır ve insanların hangi konuyla ilgili olduğunu bilmesini sağlar.

3) Marka otoritesini artırır

Birden fazla hesap, birçok kişiye maruz kalmak anlamına gelir, ancak insanlar yalnızca memnun olduklarında markalara sadık kalırlar. İnsanlar birden fazla sosyal hesap kullanarak markalarını birbirine bağlayabilir ve böylece müşteriler arasında güven yaratabilir.

Böylece müşteriler arasında olumlu bir imaj yaratılmasına ve dolayısıyla dönüşümlerin artmasına yardımcı olur.

4) İçerik Takvimi

İşleri kendi yöntemlerimizle yapmak için elimizden gelenin en iyisini yapmaya çalışabiliriz, ancak bazı şeyleri, özellikle de birden fazla hesap çalıştırmayı unutabileceğimiz zamanlar olabilir. Geleneksel yol, kağıt takvimdeki çarpı işaretiydi ancak birden fazla hesap söz konusu olduğunda bu pek etkili olmuyor. Dropbox veya herhangi bir uygulama üzerinden kolaylıkla takvim oluşturup, çalışmalarımızı buna göre planlayabiliyoruz.

5) Kitle etkinliğini izleme

Birden fazla veya tek hesap olsun, müşterilerin faaliyetlerini takip etmek çok fazla bilgi sağladığı için önemlidir. Birden fazla hesap olması durumunda, birden fazla müşterinin faaliyet ve davranışları kontrol edilebilir ve buna göre iş teşviki yapılabilir.

Yukarıda belirtilen tüm tekniklere rağmen, birden fazla sosyal hesabı yönetme işi yorucu olabilir. Burada iş yükü çok fazla ve çoğu durumda insanların zamanları doluyor. Kolaylık olması açısından, gönderileri planlamamıza ve bazı sosyal hesapları yönetmemize yardımcı olan birçok araç vardır. Aşağıda bazı araçlardan bahsedilmiştir.

Sosyal hesapları yönetmek için en popüler araçlardan biridir. İnsanlar burada 30’a kadar gönderi planlayabilir ve ayrıca 3’e kadar sosyal hesabı yönetebilir.

Buffer

Buffer, Hootsuite’e neredeyse benziyor ve uzun süredir sosyal medya yönetimi için tercih edilen araç. Hatta ücretsiz planıyla içerikleri kolayca planlayabilir ve üç adede kadar sosyal hesabı yönetebilirsiniz. Ücretli planıyla birlikte kuruluşlar için birden fazla hesabı yönetmeye yardımcı olan bazı gelişmiş özellikler de geliyor.

SocialOomph

ok çeşitli özelliklere sahiptir ve ayrıca aktiviteyi analiz etmeye yardımcı olur. Sosyal hesaplar hakkında konuşulanlar X, Facebook, LinkedIn ve Pinterest gibi birçok platform üzerinden yönetilebilir. Bu araçlar aynı zamanda blog gönderilerini planlama özelliğine de sahiptir. Bu aracı ücretli bir plana yükseltmek, çeşitli hesapları iyi bir şekilde yönetmek için geniş bir olanak yelpazesi sunar; ücretsiz sürüm de başlangıç ​​​​seviyesinde iyidir.

TweetDeck

TweetDeck, adından da anlaşılacağı gibi, birden fazla X hesabını yönetmeye yönelik bir araçtır. Tamamı tek bir sosyal medya aracı değil ama X hesaplarını yönetmek ve büyütmek istiyorsanız bu aracın gerçekten harika olduğunu düşünüyorum. TweetDeck, özel zaman çizelgelerinin kullanılmasına, X listesinin ve aramaların yönetilmesine ve ayrıca ekip hesaplarının eklenmesine yardımcı olur.

Sosyal hesapları yönetmek için başka araçlar da bulunsa da yukarıda bahsedilen araçlar popüler olanlar arasındadır ve aynı zamanda en iyi sonuçları verir. Birden fazla hesabı yönetmek gerçekten yorucu bir iştir ancak sosyal medya stratejisi ve teknikleri yardımıyla işi büyük ölçüde kolaylaştırabilirsiniz.

Yunus AKIN

15.01.198.... tarihinde Adıyaman'da dünyaya geldim. Boş zamanlarımda grafik ve tasarım, bunun yanında blog hazırlayarak zaman geçirmeye çalışıyorum. Hakkımda daha fazla bilgiye sahip olmak için hakkımda sayfasını inceleyebilirsiniz.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu