SEO Uzmanlarının Kullandığı En İyi 14 SEO Aracı
SEO Uzmanlarının Kullandığı En İyi 14 SEO Aracı. SEO uzmanlarının ne tür araçlar kullandığını öğrenmeden önce, SEO uzmanlarının tam olarak ne olduğunu ve işlerinin ne anlama geldiğini bilmek önemlidir. Çok basit bir ifadeyle, bir SEO veya Arama Motoru Optimizasyonu Uzmanı, adından da anlaşılacağı gibi, her türlü alakalı arama sonucunun mevcut olduğundan emin olmak için bir web sitesindeki sayfaları optimize eder.
Temel olarak ağ trafiğini azaltmayı ve kullanıcı için sorunsuz ve verimli bir deneyim yaratmayı amaçlarlar. Bu nedenle, her kullanıcıyı olabildiğince mutlu etmeye çalışırken büyük şirketlerin pazarlama yönlerine girerler.
SEO uzmanlarına olan talep, son birkaç yılda çevrimiçi aktivitedeki gerçek bir artış nedeniyle son zamanlarda arttı. Web sitelerinin arama arayüzlerinde yapılması gereken gerekli güncellemeler vardır ve SEO evreninde deneyime sahip kişiler yüksek talep görmektedir.
SEO uzmanının ekibini ve kendisinin ve ekibin yaptığı görevleri kontrol edebilmesi için bu önemlidir. En iyi araç Microsoft Project'tir. Microsoft Project, büyük şirketlerdeki ekiplerin yöneticilerinin görev atamasını ve söz konusu görevlerin ilerlemesini takip etmesini sağlayan bir arayüzdür.
Onu rakiplerinin önüne geçiren bazı şeyler esnekliği, erişilebilirliği, güvenilir web sitesi ve kullanıcının çalışma alanına sorunsuz entegrasyonudur. Ancak, bazı eksileri de var.
MS Project kullanmak için harika bir araç olsa da, fiyatı, sağlam arayüzü ve yalnızca masaüstünde kullanılabiliyor olması onu biraz daha az heyecan verici kılıyor. Şimdi, en iyiler arasında olduğu bilinen bazı araçlara bakalım.
1. Google Trendler
Seo Uzmanlarının en çok kullandığı uygulamaların başında gelmektedir. Google Trends, uzmanlara sunulan çok sayıda SEO aracına biraz alışılmadık bir ektir. Ancak bu hızlı bir şekilde açıklanır, çünkü Trendler yalnızca yeni bir şeye başlamak isteyen ve web siteleri için ihtiyaç duyabilecekleri veya ihtiyaç duymayabilecekleri farklı savaşçılar ve fikirler araması gereken kişiler için yapılmıştır. Uzmanlar, web sitesine ne eklemek istediklerini hızlı bir şekilde belirlemek için Trendler'e başvurabilir.
2. Ahref
Ahrefs, oldukça ilerici ve dünya çapındaki uzmanlar tarafından çok güvenilen bir SEO uzmanları aracıdır. Web sitesini kapsamlı bir şekilde kontrol eder ve kullanıcının web sitesinin tam olarak ne göstermesini istediğini bilmesi için bağlantılar ve anahtar kelimeler oluşturur. Örneğin, site denetleme aracı, web sitesini kendi sayfaları düzeyinde kontrol eder ve ardından kullanıcıya daha fazla iyileştirme için yapılabilecek teknik değişiklikleri gösterir.
3. Growth Bar
Growth Bar, Chrome'a ek bir uzantı olarak gelir ve doğrudan içerdiği arama çubuğundan veri verir. Gerek kullanıcının girdiği gerekse kendi oluşturduğu anahtar kelimelerin özgünlüğünü ve zorluğunu test eden özelliklere sahiptir. SEO uzmanları tarafından sıkça kullanılmaktadır.
4. SpyFu
Bu, özellikle Google Ads için yapılmış dahili bir SEO'dur. Uzmanın rekabetçi araştırmasını artırır ve SEO'lardan ve PPC'lerden, yani web sitesindeki tıklama başına ödemeden farklı rekabet türlerine bakabilir. SpyFu, çoğu SEO aracının yaptığı gibi anahtar kelime oluşturma sunmanın yanı sıra, kullanıcının rakiplerinin PPC'lerini ve SEO'larını görmeyi seçmesine de olanak tanır.
5. SE Ranking
SE Ranking temel olarak tüm farklı SEO araçlarını bir araya getirerek, onu oldukça erişilebilir kılan bir tür hepsi bir arada SEO aracı gibi görünmesini sağlar. Bunun anlamı, anahtar kelimeler oluşturması ve aynı zamanda olası tutarsızlıkları kontrol etmek için web sitelerinde eksiksiz kontroller yapmasıdır.
6. Google Analytics
Bu SEO aracının Google Search Console ile ortaklaşa en iyi şekilde çalıştığı söyleniyor. Web sitesinin tüm verilerini bulur ve merkezi olarak toplamayı başararak onu etkili ve kullanışlı hale getirir. Premium araçlarından biri, negatif veya sahte trafiği web sitesinden uzaklaştırır. Sahte trafik genellikle web sitesini yavaşlatabilir ve zaman zaman ulaşılamaz hale getirebilir. Bu araç bu sorunu çözer.
7. Bing Webmaster
Bir Microsoft ürünü olan Webmaster Bing, SEO araçlarını içeren birçok farklı web sitesi aracına sahiptir. Bu, yalnızca diğer web sitelerinden gelen bağlantılar olan geri bağlantılar oluşturabilen ve izleyebilen araçlar sunar. Ürün size diğerleri gibi bir SEO raporu verir, ancak aynı zamanda kullanıcının alan adlarını ve bağlantı bağlantılarını daha iyi anlamasını sağlamak için geri bağlantı profillerine erişmesine de olanak tanır.
8. SEMRush
SEMRush kendisini, bir web sitesi için pazarlama sürecini çok daha akıcı hale getirmeye yardımcı olabilecek bir site olarak pazarlamaktadır. Bunu, web sitesinin Google'ın aramalarındaki konumunu takip ederek, mümkün olduğunca organik hale getirmeye çalışarak başarır. Ayrıca kullanıcıya PPC'ler ve reklamlar hakkında bilgi verir.
9. Google Search Console
Yukarıda bahsedilen Google Arama Konsolu, kullanıcıların web sitelerinin Google'da nasıl görüntülendiğini görmelerini ve dolayısıyla oradan optimize etmelerini sağlayan ücretsiz bir araçtır. Hatta cep telefonlarında bulunan web sitelerindeki kullanıcı deneyimini geliştirir.
10. BuzzSumo
BuzzSumo, çevrimiçi pazarlamaya biraz farklı bakış açılarına odaklanan bir SEO aracıdır. Web sitesi, kullanıcıya çevrimiçi olarak farklı eğilimleri göstermek için sosyal medyayı kullanır. Google Trends'in yaptığını yapar.
11. UberSuggest
Neil Patel tarafından oluşturulan UberSuggest, kullanıcıya Google'ın görünüm sayfalarında üst sıralarda yer alan arama sonuçlarını göstermenin yanı sıra anahtar kelimeler üreten ve arayan başka bir araçtır. Growth Bar'a benzer şekilde, bu ek bir Chrome uzantısı olarak gelir ve ücretsiz olarak kullanılabilir.
12. Answer The Public
Tümü anahtar kelime arama ve oluşturmaya odaklanan bir dizi araca sahiptir. İzlediği süreç çok basittir, sadece verileri tarar, toplar ve sonra derler. Ardından, etki alanıyla alakalı, kelime öbeklerine veya uzun cümlelere de genişletilebilen anahtar kelimeler oluşturur.
13. Mangools
Mangools, küçük işletmelerden büyük şirketlere kadar her türlü kullanıcıya hitap eden bir sitedir.
Arama sonucu raporları, anahtar kelime aramaları, geri bağlantı raporları ve sıralama analizi gibi işlevleri yerine getiren bir dizi farklı araca sahiptir. Ayrıca piyasada bulunan daha uygun maliyetli SEO'lardan biri olduğu bilinmektedir. SEO uzmanları tarafından sıkça kullanılan bir araçtır.
14. SEOQuake
Chrome uzantısı olarak gelen başka bir araç olan SEOQuake, düzeltilmesi gereken teknik tutarsızlıkları bulmak için web sitelerinde hızlı kontroller yapan ücretsiz bir yazılımdır. Veri dosyalarını, SEO'lar için denetimleri ve daha fazlasını dışa aktarabilir.
Trendler değişiyor, ancak birkaç büyük araç şu anda hala güçlü durumda. Yani bunlar, günümüz ve çağda SEO uzmanları için en iyi 15 SEO aracını sizler için paylaştık..
Bir yanıt yazın Yanıtı iptal et